نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت8:41---20 آذر 1393
ẕɧąℓεɧ اسم شماست؟

خخخخخخخ

ẕɧąℓεɧ پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت23:06---18 آذر 1393
ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند،
به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !


مهرنوش
ساعت16:31---16 آذر 1393
ẕɧąℓεɧ وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ẕɧąℓεɧ را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت14:21---7 آذر 1393
چه باشد ، چه نباشد چیزکی ، باز هم مردمِ بیکار بگویند چیزها !
پس بجای زندگی برای دیگران ، برای خودت زندگی کن .
رها ، شاد و خوشحال . . .


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت14:12---7 آذر 1393
تو زندگی ب بعضیا اید گفت من چشم میزارم

.

.

.

.

.

تو برو فقط گمشو


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:20---3 آذر 1393
7 ثانيه ب چشمام خيره شو
⇩⇩⇩⇩⇩⇩

〇_〇












ميگن اگه کسي 7ثانيه ب چشمات خيره شد يا عاشقته يا ميخواد بکشتت !
الان فرار کنم ؟!
يا حرف دلت رو ميگي؟ツ


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:15---3 آذر 1393
ﭼﻨﺪﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺮﻍ ﭘﺎﮎ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﻏﻪ ﭼﺮﺑﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﺮﻏﺎﯼ ﻣﺎﺩﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻦ!!!

ﺁﺧﻪ ﻣﮕﻪ ﻣﺮﻍ ﻧﺮ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ!؟
مرغه همون لحظه زنده شد
دوباره از خنده غش کرد مرد


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:08---3 آذر 1393
این نداشتن هاست که به آدمی هدف می دهد...

¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:00---3 آذر 1393
گاهیــ خـــدا آنقـدر صدایتـ را دوستـ داردکــ ه
سکوتـــــــــــــ میکنـــد تا تــو بارهـــــا بگویــی
خــــــــــــــــ♥ـــدای منـــــــــــــــــــــــــــ


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت4:53---3 آذر 1393
من



بی تو

در غریب ترین شهر عالمم...

بی من

تو در کجای جهانی

که نیستی؟!...


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت6:44---1 آذر 1393
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻣﯽ ﺁﯾﻨﺪ
ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ
ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ !
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﻭ ﻣﺎﻧﺪﻧﺸﺎﻥ
ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﻤﺮﺍﻫﺸﺎﻥ
ﻫﻤﺎﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎ، ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﯽ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ،
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻭﺭﺷﺎﻥ ﮐﺮﺩﯼ،
ﺑﻪ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﻣﯿﺮﻭﻧﺪ ﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺑﺎﻭﺭﯼ ﮐﻪ ...


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:19---30 آبان 1393
خدایــ❤ــا ....!!!
اینقـــدر بهــم ظرفیــت بــده ؛
که نعمـــت هـایی که از روی بخشنــدگی ات بهــم میــدی ,به پای ٍ لیــاقت خودم ننـــویسم ... !


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:14---30 آبان 1393
عاشقم ، عاشق ِ اون بالا سـَری ؛

اونـی که تنها با « مـا » پـَریــدو هـَرزگـی نکـرد ؛

واسـه مـَـنی که بنـدگی نکـرد ...


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت5:10---30 آبان 1393
شیعه ی "علی (ع)بودن..یعنی پیرو راه علی بودن..باییم راهشان را زنده نگاه داریم.

نازنین
ساعت13:59---29 آبان 1393
چطوری ẕɧąℓεɧ
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی ẕɧąℓεɧ ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
ẕɧąℓεɧ منتظرتما
پاسخ:عزیزم من خیلی وقته اپ نشدم ولی ازم چشم سر میزنم مرسی که نظر گذاشتی


امیر
ساعت23:13---5 آبان 1393
ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام

ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت

هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه

ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: